Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas
Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas Dorleta Apaolaza-Llorente Universidad del País Vasco UPV/...
Proposta matemàtica: Pizzes per a la festa!
Proposta matemàtica: Pizzes per a la festa! Neus Huescar Vinent En aquest article es presenta una proposta matemàtica anomenada Pizzes pe...
Escola i comunitat indígena en interacció cultural
El present article mostra els resultats d’interacció de caràcter col·lectiu entre l’escola i la comunitat de la reser...
Recursos per a l’aula: Rory’s Story Cubes: narració de textos creatius
Aquesta aplicació consisteix en un joc narratiu compost per nou daus amb imatges dissenyades per Rory O’Connor que incentiven la producci...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
Repensando la inspección: Una organización para el siglo XXI
Laia Bou Torrent Inspectora de Educación en El Vallès Occidental. Sabadell (Barcelona) El mundo educativo cambia. El despliegue del nuevo...
L’assemblea a primària: estratègies d’intervenció
En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges d...