Preguntes amb resposta…
Actuar a favor del clima comença per entendre què ens està passant, i també per fer-ho entendre a les persones del nostre entorn. ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
La mort en les lectures personals de lectors adolescents
La construcció d’un lector adolescent està subjecta a molts factors de tipus social i cultural. Què mou els nois i les noie...
El treball per àmbits en el marc de la LOMLOE
María Salud Ferrández Campello IES Sixto Marco. Elx (Alacant) El 29 de maig del 2020 es va publicar a la Comunitat Valenciana la resoluci...
El Instituto Escuela Trinitat Nova, el reto de acoger
En este artículo compartimos cómo planteamos la acogida de las familias en nuestro centro educativo desde una mirada sistémica y capaci...
Aprendizaje cooperativo y procesos de indagación colaborativa
Consigna de l'evidència: construir una organització social cooperativa dels contextos d’ensenyament i aprenentatge, a més d...
¿Dónde ponemos el acento?
¿Dónde ponemos el acento? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...