Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Aprendizaje en entornos virtuales
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje de la evidencia Los entornos virtuales de aprendizaje exigen diseñar y planificar las...
L´atenció educativa a l´alumnat hospitalitzat
L’alumnat malalt que no pot assistir al centre docent es troba en una situació de desavantatge dintre del sistema educatiu. La tasca des ...
Ressenya: Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Ressenyes Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix FUNES, J. Barcelona. Eumo, 2019 Jaume Funes, conegut àmpliament en el secto...
Inici de curs. Respostes saludables
Sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu....
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
Imaginació literària i conflicte
Al present article s’hi proposa una activitat per aprofitar el potencial de la narrativa de ficció a l’aula no com a mitj&agr...
L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...