L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El tríptic de comprensió lectora Evidència aplicada Amb el tríptic de lectura, l’alumnat avança en ...
¡Imagina, programa, comparte!
¡Imagina, programa, comparte! Scratch como herramienta de aprendizaje al servicio de la comunidad Susanna Tuset Munné ¿Es posible una e...
Trobades
Trobades 4t Congrés Mundial d’Educació. Educa 2021 Santiago de Compostel·la, 25-27 de febrer de 2021 Educa i la Universitat de la...
Tinta de la Edad Media
Todos los libros que se escribieron durante la explosión de la cultura en monasterios y conventos en la Edad Media fueron escritos con t...
Olga Parés, directora de l’escola Otogesa, de Maials (Lleida): «Volem canviar la forma com trebal...
Va marxar de Lleida ciutat a Maials, un poble de menys de mil habitants a 36 km de la capital del Segrià, per amor. Però els inicis no va...
Nomadland, la desolació dels desheretats
Nomadland: La desolació dels desheretats Ramon Breu Pañella info@cinescola.info La pel·lícula està basada en el llibre de la ...
¿Dibujamos la solución de un problema?
¿Dibujamos la solución de un problema? Beatriz Sánchez-Barbero María José Cáceres García Universidad de Salamanca L...
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Continguts Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, abans de llegir. Proporci...