Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria¿Cómo podemos hacer helados más cremosos y...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria La sensopíldora Sal-nieve del grupo Sensociencia fue diseñada para secundaria y...
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado...
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado Tatsuya Mizoguchi Universidad de Tottori (Jap...
Acció adaptativa saludable
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Una trayectoria para favorecer el razonamiento espacial en educación infantil
Una trayectoria para favorecer el razonamiento espacial en educación infantil Estefanía Espina de la Cruz María Luisa Novo Martín ...
La mort en les lectures personals de lectors adolescents
La construcció d’un lector adolescent està subjecta a molts factors de tipus social i cultural. Què mou els nois i les noie...
La recomanació de…
Àngels S. Amorós Professora a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elx (Alacant. País Valencià) magelsa2@gmail.com QU...
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Olga Parés, directora de l’escola Otogesa, de Maials (Lleida): «Volem canviar la forma com trebal...
Va marxar de Lleida ciutat a Maials, un poble de menys de mil habitants a 36 km de la capital del Segrià, per amor. Però els inicis no va...