El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
Reseña: La evaluación en el aprendizaje cooperativo
Reseñas La evaluación en el aprendizaje cooperativo JOHNSON, D.W.; JOHNSON R.T. Madrid. SM, 2016 Traemos a esta sección el libro de dos...
#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantenir el vincle durant el confinament mitjançant propostes diàries Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr&...
L’entorn més educatiu
El projecte comunitari ens ha permès constatar com la feina realitzada en xarxa millora el reconeixement, la convivència i les oportunit...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
Marc Granell o la utilitat del que és inútil
Patricia Moragón Fandos, Adrián Ombuena Cabanes IES La Sénia de Paiporta. València L’objectiu d’aquesta experiènc...
Encuentros
Evaluación, la gran desconocida
Evaluación, la gran desconocida Aclarando conceptos Manuel Fernández Navas, Noelia Alcaraz Salarirche En este artículo abordamos el con...