El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
Marc Granell o la utilitat del que és inútil
Patricia Moragón Fandos, Adrián Ombuena Cabanes IES La Sénia de Paiporta. València L’objectiu d’aquesta experiènc...
Encuentros
Evaluación, la gran desconocida
Evaluación, la gran desconocida Aclarando conceptos Manuel Fernández Navas, Noelia Alcaraz Salarirche En este artículo abordamos el con...
El patrimonio geológico en el aula
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis Conspiración Educativa Conspiración Educativa és un moviment de renovació ...
Construir una nova escola per a una nova realitat
Aquest article pretén establir un diagnòstic general de la situació de l’escola i formular-hi propostes de canvi. Partim de...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...