Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
La màquina del temps. Un projecte interdisciplinari vertebrat des de l’educació física
Vertebrar des de l’orientació i des de les activitats artisticoexpressives és l’objectiu d’aquest projecte interdiscip...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Aprendre i educar des de la creativitat musical
La present experiència didàctica tracta de dinamitzar el procés educatiu del conjunt de l’alumnat d’infantil i prim&a...
Pixton: el còmic com a recurs a l’àmbit educatiu
El còmic pot ser un recurs fantàstic per adquirir competències clau diferents, en especial la competència en comunicaci&oa...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Aprenentatge basat en problemes
Consigna de l’evidència Enfront dels mètodes transmissius, l’aprenentatge basat en problemes millora l’aprenentatge. Conti...
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva Coral Elizondo Carmona El rol de l’orientació educativa en el mo...