La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
Recursos per a la pràctica: Preguntes d´hivern
La millora de la competència lingüística
Tallers: Una manera d’aprendre infants i mestres
Els infants i les mestres necessitem trobar-nos en situacions «especials» que ens permetin observar, explorar, repetir, provar de maner...
¿Dónde jugarán los niños?
En aquest article d'opinió, Marcos González Notario apel·la a recuperar, a l'aula, espais de jocs compartits sens...
Les arrels del malestar en les criatures
L’Anna té 3 anys i mig. És filla única d’una parella gran. Espavilada, alegre, un argent viu. La joia de la parella. ...
Inclunovació. Innovar per incloure
«L’agenda Educació 2030 parteix del fet que l’educació impulsa el desenvolupament transformant vides» (Organitza...
Del CEP de Santander, de l’Escola Infantil Aire Libre (Alacant), de l’Escola Infantil de Tui (Pon...