Fragilitat
Hem construït una societat que no vol el dubte, que no admet la discrepància, que no estima la incertesa, que anul·la el dèb...
Afavorir la presa de decisions des del Consell de Petits
L’estructura organitzativa del centre afavoreix moments durant els quals els infants poden prendre decisions sobre temes que els afecten....
Material per a l’alumnat: Consum cultural i identitat digital
Una mirada al joc simbòlic. Consideracions per a la seva observació i avaluació.
En aquest document intentem aportar alguns elements de reflexió en relació amb un repte que podem compartir les persones que estem impl...
Rastrejant per la Xarxa: A hombros de gigantes
Camins escolars: construir la ciutat des de la infància
Camins escolars: construir la ciutat des de la infància Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarè...
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori?
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La palabra Montessori es muy conocida y a cada persona le evoca difer...
Proyecto basado en buenas preguntas que evidencian el aprendizaje
La evidencia de aprendizaje es todo aquello que muestra que se está produciendo un aprendizaje. Docentes y alumnado recogen evidencias en...