La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Un amigo invisible que fortalece
Restos con historia
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
Educació lenta.
L'expectació i els debats generats després de la publicació del llibre Elogi de l'educació lenta (Domènech, 2009) ens porten a prese...
Píldoras creativas
El mecanisme de les analogies es fonamenta en l’habilitat de relacionar coses ben diferents, una estructura creativa que s’ha desenvolupa...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web
L’escola: un sistema viu
En el present article, s'hi explica una història d'un grup de nens i nenes que desitjaven intensament ser reconeguts i formar part d'un ...
Herminia Piñón, coordinadora d’A Galiña Azul: «Soc educadora de professió i vocació perquè educar...
Una autodefinició: Persona inquieta que busca la felicitat assumint reptes i vivències diferents per avançar i créixer. Un lema de...