Mirada educativa 360
Llegendes i microtextos a l’aula
Aquest article mostra una experiència didàctica en la construcció de microtextos escrits per alumnes a partir de la narrativa ora...
La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
La formación inicial docente: Reto de la LOMLOE
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
Cervell social i competències comunicatives durant l’adolescència
El desenvolupament de les competències comunicatives i del cervell social són molt rellevants al llarg de l’adolescència. E...
Llegat pedagògic: vides a l’escola de Riachuelo
El necesario ejercicio de compartir significados
Raül Manzano Tovar Centro de Recursos Pedagógicos de El Segrià. Lleida En noviembre de 2020 se aprobaba la LOMLOE, la quinta ley de edu...