Aprendre amb les arts. Relacions i connexions
Equip de l’Escola Lluís Castells, Gloria Jové A l’Escola Lluís Castells, de Riudaura, en col·laboració amb la Uni...
Miguel Ángel Aragón: «L’educació és un bé públic que no s’ha de desvirtuar i que cal t...
El Miguel Ángel va començar en el món de l’educació de manera casual. En acabar la carrera de Químiques l&rsq...
¿Dónde jugarán los niños?
En aquest article d'opinió, Marcos González Notario apel·la a recuperar, a l'aula, espais de jocs compartits sens...
Producció de textos en contextos creatius
Aquest article presenta un taller que combina l’ús de Story Cubes amb tècniques d’escriptura creativa, amb la qual cosa crea...
Una proposta lectora: la lectura cooperativa
La LOMLOE como oportunidad para incorporar la educación transformadora en el centro educativo
araArt, transformar a través de les arts
Lluís Vallvé Cordomí araArt és un programa d’ínnovació educativa del Departament d’Educació que promou ...
Aprenents autònoms
Les funcions executives i els processos metacognitius són elements fonamentals perquè les nostres alumnes i els nostres alumnes esdeving...