Las actividades
Una de les principals decisions que pren l’educador/a, en un grup de nens i nenes de 2 anys, és el tipus d’activitats que organitza...
La veu d’un CRA, en diàleg amb la LOMLOE
María Castillo Lajas María de los Ángeles Torres Cantero Mestres del CRA Almenara. Càceres La realitat educativa d’un Colegi...
Aprenentatge basat en problemes
Consigna de l’evidència Enfront dels mètodes transmissius, l’aprenentatge basat en problemes millora l’aprenentatge. Conti...
Un conte escriureu, tan bé com sabreu!
Més enllà d’integrar la tecnologia en l’activitat diària del nostre alumnat, el concepte d’aula intel·li...
Cultura maker com a model d´aprenentatge servei
Una aula maker és un espai de creació en el qual l’alumnat disposa dels recursos i de l’equipament necessaris per realitzar ...
El taller de cocina: The Gingerbread Man
La vida cotidiana
Un dels pilars de la metodologia a l’aula de 2 anys és com s’han d’organitzar les rutines de la vida quotidiana, des d’...
Mendigoiti, una mirada d’escola viva i activa a primària en el marc normatiu de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Escola Pública Mendigoiti. Pamplona Amb les evidències se’ns mostra la impo...