Tallers: Una manera d’aprendre infants i mestres
Els infants i les mestres necessitem trobar-nos en situacions «especials» que ens permetin observar, explorar, repetir, provar de maner...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
Entrevista a Noemí Beneito: «Els bebès necessiten moments de relació intensa i moments de sep...
Noemí Beneito és llicenciada en Psicomotricitat i gaudeix d’una àmplia experiència en formació d’estudi...
Entrevista a Bernard Aucouturier. «Tots els problemes de comportament s’originen en els dèficit...
Aprofitant les Jornades d'Educació Infantil que es van celebrar darrerament a Menorca, on es va tractar monogràficament el tema de la p...
I ara què? De la formació inicial a la pràctica real
Per arrodonir: STEM a la primera infància
Per arrodonir: Anglès al cicle 3-6
Per arrodonir: Joc heurístic