L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. Com més aviat es treballi ...
Què ens diu la investigació científica? Com més aviat es treballi l’autoregulació, millor Evidència aplicada Des de ben menuts...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Les arrels del malestar en les criatures
L’Anna té 3 anys i mig. És filla única d’una parella gran. Espavilada, alegre, un argent viu. La joia de la parella. ...
Què hem de fer i què hem de dir a un infant quan perd a un ésser estimat
La pèrdua d'un ésser estimat és un esdeveniment vital estressant per a totes les persones, incloses les criatures. És important ident...
Entendre el plor del infants
La Joy, una nena de 6 anys, torna del campament de cap de setmana al qual ha anat per primera vegada amb un grup d’infants i de monitores...
Cicles formatius de grau superior en educació infantil
La superació del mòdul de formació pràctica en centres de treball del CFGS d’educació infantil dóna co...
La importància de la inversió en capital humà en els estadis educatius inicials
La dificultat de prioritzar, d'una banda, respecte a partides de despesa fortament consolidades i, d'una altra, finançament addicional q...
Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...