D’avis i balenes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
L’horta en una bóta.
Com que les plantes i les flors constitueixen un tema tan interessant i atractiu per a les criatures, vam decidir treballar-lo investigan...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Per arrodonir: Racons d’activitat a l’escola infantil (0 a 6 anys).
L’impacte dels ODS des de l’educació
L’impacte dels ODS des de l’educació Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Autora de llibres educatius i del blog ...
Infants que desfan desigualtats
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...