Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
Dels centres d’interès als projectes de treball
El present article pretén mostrar els processos de canvi que segueix una mestra d’educació infantil al llarg de la seva prà...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
La Tira
La educación artística promueve aprendizajes significativos
CONSIGNA La educación artística es un espacio para generar aprendizajes que favorezcan el pensamiento crítico, reflexivo, sensible y cr...
Tornem-hi amb la nota de tall d´accés al grau d´Educació Infantil
Alguns dels meus llocs de lectura
Francesco Tonucci es fa aquesta pregunta: «Pot un adult que no escriu ensenyar de llegir als infants?». I nosaltres podríem complem...
Sobre la nota de tall d’accés al grau d’Educació Infantil
És un fet que, darrerament, la demanda per accedir a un grau d’Educació Infantil s’ha disparat considerablement, i aix&ograv...