Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
Obrers de l’art
L’escola cooperativa El Puig, d’Esparreguera (Barcelona), defineix la seva idea de mestra com la persona que acompanya, que escolta, que ...
La curiositat sexual i el seu acompanyament en l’educació infantil
«Explica’m un conte cada dia»
Projecte dut a terme entre l’escola infantil i la biblioteca de Sant Lluís (Menorca), destinat a infants de 0 a 3 anys i integrat per dif...
La petjada ambiental d’un infant a l’escola bressol
Gràcies a aquest estudi, coneixerem quins són els consums d’energia, aigua i materials, com també les emissions d’efe...
En la relació educativa, la persona adulta hi té la responsabilitat
En tota relació educativa, es troben dues mirades. Persona adulta i infant, en creixement constant, intersecten les seves zones de desenv...
Per saber-ne més sobre el mètode Montessori
Mètode Montessori