Gaudir de la vida. No correm tant!
Gaudir de la vida. No correm tant! Repensem la nostra relació amb el temps Sembla que no hi hagi altra manera de viure que anar tot el di...
¿Cómo se colabora desde la competencia científica al desarrollo de las demás?
El R.D. 1631/2006 de 29 de diciembre (BOE 5/1/2007), por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación Secundaria Obliga...
L´escola s´obre a l´entorn
L’article recull l’experiència d’educació en valors duta a terme conjuntament per alumnat de cinquè i sis&egrav...
Joan Fuster a quart d’ESO Idees, pràctiques i reflexions Mireia Ferrando Simón IES Isabel de Villena. València La celebració...
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
¿Cómo introducir la indagación en el aula?
Inquiry in Science Education: International Perspectives , Science Education now. A renewed pedagogy for the future of Europe Existen dis...
Projecte Museu d´Artistes de Jaén
Projecte Museu d’Artistes de Jaén El projecte Museu d’Artistes de Jaén proposa a l’alumnat de segon d’ESO la creaci&...
Construimos una noria