“M’agrada llegir!”: Un projecte de dinamització lectora
La lectura és quelcom necessari. És la base del llenguatge; és el viatge a la màgia i a la creativitat; és la via p...
Queremos MusicArte, una proposta de treball interdisciplinari
Queremos MusicArte és un projecte col·laboratiu que, fent ús de les TIC i de les arts (fonamentalment música i plàs...
La bandera del Nepal no es rectangular
Leer, hablar y escribir en tutoría
Leer, hablar y escribir en tutoría Elisa Tormo Guevara Leer, hablar, escuchar y escribir son habilidades esenciales para el proceso de en...
Aprendizaje socioemocional y educación musical
Fem història!
Fem història! és un projecte de col·laboració entre escola i museu que està obert a aquells centres que vulguin rea...
El Consell d’Infància al centre escolar
La participació de les criatures és una facultat recollida a la Convenció sobre els Drets de l’Infant (20 de novembre de 19...
11 reptes per a l’escola des d’una mirada prospectiva
L’escola està en crisi. Les coordenades passades no serveixen per navegar pel segle xxi. Els centres docents estan proposant noves br&uac...