Material para el alumnado: Relacionad@s
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. P...
L'evidència en la pràctica: Practicar la reflexió metalingüística entre iguals amb el xat de Teams A l’aula universitària ...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Taules de programació: La taula de fuster. Les artesanes i els artesans de la fusta
Aquesta proposta didàctica parteix de l’interès dels infants per materialitzar una idea. Fan el disseny i creen un objecte de fust...
Una escola Freinet a San Juan Chilateca
Des de fa vint-i-cinc anys, a l’escola primària Progreso s’està duent a terme una experiència freinetiana mercè...
Cap a la construcció d´un projecte en contra de l´assetjament
L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...