War, krieg, polemos, bellum…
Fer entendre a l’alumnat les emocions que experimenten les persones que han patit una guerra, que les comparteixin i que s’adonin de les ...
La cohesión del grupo es una condición necesaria, pero no suficiente, para trabajar en equipos ...
En aquest capítol s’aborda la cohesió del grup com un element perquè els alumnes estiguin disposats a ajudar-se mútu...
El trèvol de la pau, projectes d’ApS
Organitzar una campanya d’educació viària adreçada a la localitat, lluitar contra l’abandonament i el sacrifici d&rsq...
ABP i xarxes socials. Twitter a primària
En l’imprevist hi ha la vida, però, què és l’imprevist en l’ensenyament? És entendre el factor sorpresa,...
Introducir el aprendizaje cooperativo equivale a cambiar la estructura de aprendizaje de un aula.
En aquest capítol veurem que l’aprenentatge cooperatiu no és simplement un recurs que es pot utilitzar, o no, en funció del...
Mariana Pineda y su contexto histórico
Mariana Pineda y su contexto histórico Una experiencia en secundaria Elena Giménez Guerrero Profesora de Geografía e Historia La utiliz...
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació Albert Díez Vañó Investigar per Comprendre és una manera de proposar ...
Connectant amb nosaltres mateixos quan socialitzar no és possible
Connectant amb nosaltres mateixos quan socialitzar no és possible Manuel Vivas Fernández L’adolescència és una etapa clau pe...