Aprendizaje cooperativo: cuando el alumnado enseña
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Escriure per pensar i persuadir
Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir un...
Una comunitat lectora: CRA Entreviñas
A causa de les dimensions de les escoles rurals, la comunicació que s’hi estableix entre famílies i mestres és més d...
«Fotografía y memoria»
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
L’escola intrusiva
El concepte d’"escola intrusiva" respon a un model de pedagogia alternativa que fuig dels paràmetres pedagògics tradicionals i que...
La gestión de las emociones en el aula: ¿técnica o arte?