Propuesta didáctica: Oralidad y juego dramático.
QUÈ ENS DIU LA RECERCA CIENTÍFICA?
La retroacció en els aprenentatges: evidències neuroeducatives Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’...
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podem...
Una lucha por la paz
La planificació centrada en la persona
El nou paradigma de l’educació inclusiva ens obliga a realitzar un canvi de mirada deixant enrere models centrats en els dèficits ...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
Triar la nostra pròpia aventura
Aquest article revisita la noció d’«alfabetització» i com aquesta es reconfigura en funció dels múltiple...
Com podem encomanar el plaer de l´experiència literària a les aules?
Abans d’ensenyar la literatura, hem d’educar la sensibilitat literària de l’alumnat encomanant-li la nostra experiènci...