Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Del pensamiento crítico a la actitud crítica
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Noticias de interés
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
EN LÍNE@: Sobre el análisis sintáctico
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Opinión de Pilar Pérez Esteve
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Jordi Baldrich, maestro DJ. «Aprender en la discoteca»
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El Programa TEI: tutoría entre iguales
La convivència als centres de primària i secundària, i concretament l’assetjament escolar, és actualment un dels temes que més preocupen en l’àmbit de l’educació. L’índex d’assetjament escolar augmenta i, alhora, neixen projectes per prevenir-lo. En aquest article, presentem el Programa TEI, des d’una perspectiva pràctica i operativa.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El proyeto linguístico de centro
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (Còrdova): un pla per millorar les destreses que componen la competència comunicativa --parlar, llegir, escriure i escoltar-- en totes les àrees de l’ESO. També s’expliquen algunes de les claus sobre l’organització i la coordinació, necessàries per a la seva implementació a l’aula, alhora que es presenten diversos suggeriments orientatius que poden aplicar-se un cop adaptats al context de cada centre educatiu, amb la perspectiva d’elaborar els seus propis projectes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Las imágenes como facilitadoras del aprendizaje
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius que faciliten l’aprenentatge de qualsevol disciplina. Tanmateix, perquè es doni aquesta condició i es produeixi l’aprenentatge significatiu, cal que les imatges siguin dissenyades o seleccionades segons determinades característiques que els atorguin valor didàctic.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Puget Sound Community School, o el derecho a ser uno mismo
Més que l’adquisició de continguts o el desenvolupament de determinades competències i habilitats, «el principal objectiu de la nostra escola és ajudar els estudiants a descobrir la seva passió», diu el director d’aquest petit centre. Anem a conèixer aquest centre una mica més: benvinguts al Puget Sound Community School, a Seattle, als Estats Units.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Colonias musicales con un lipdub como proyecto
La realització d’un lipdub en unes colònies musicals, amb la composició i interpretació musical a càrrec dels alumnes, es va mostrar com una proposta pedagògica que lliga les activitats de lleure amb els aprenentatges musicals.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La procrastinación académica en secundaria
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La integración de alumando de la USEE
El cas que exposem presenta la integració d’una unitat de suport a l’educació especial (USEE) en un institut i com els seus alumnes formen part activa de la comunitat educativa del centre.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Lo que el día debe a la noche
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Cuestiones de género
Em sembla interessant que posem damunt la taula quines són les formes, les maneres de fer i de pensar de tot allò que considerem «coses de nois» i «coses de noies», i podem començar obrint un debat amb els mateixos nois i noies, perquè expressin les seves idees i creences respecte a això. El coneixement i la reflexió són necessaris i urgents, tant per a ells com per a elles.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Mi primera experiencia en el aula de secundaria
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Comunicación efectiva en el aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, és una activitat voluntària, un procés mental que requereix determinades condicions, com ara calma, interès i atenció. Per escoltar activament, hem de centrar la vista, l’oïda i la ment en els sons i en els gestos de qui parla.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La Patum de Berga: una sensación total
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Libros. Encuentros. Convocatorias. Recursos pedagógicos. Webs
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Humor
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.