Temps educatius des d'una perspectiva internacional

C12 - Número: 503 (setembre 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Les dreceres no sempre són el millor camí per coronar el cim: Aprendre les taules de multiplicar

En una gran majoria de persones l’aprenentatge matemàtic ha estat una experiència més o menys traumàtica, fonamentada en una memorització d’algorismes per resoldre operacions (aprenentatge per fe), i això provocava que sovint no s’entenia el que es feia. Entre els molts sabers que calia memoritzar es recorda la resolució de les operacions bàsiques (les fraccions, les arrels quadrades, les àrees..., i especialment les taules de multiplicar). En aquest article us presentem una proposta d’aplicació per aprendre-les.

Personalització del contingut

Autors

Pedro Antonio Abrantes, Raúl Arango Pérez, Laia Arnau Belmonte, Àngels Cadena Bordoll, Josep Callís Franco, Mònica Carrasco Serracanta, Jaume Centelles Pastor, Carlos Colom Miralles, Equip Cuidem-nos, Equip ERIFE, Margarita Guinó Arias, Cristina Llinares Francisco, Foix Ortiz Martí, Sarai Samper Sierra, Elena Sintes Pascual, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Teresa Franquesa Codinach, Silvia Homedes Nadal, Ricard López Muñoz, Jorge Moya Higueras, Joanna Rosell Jackson, Elia Tena Gallego, Albert Casals Ibáñez, Francisco José Castillo Hernández, Verónica Estrada Plana, Anna Salvans Casas, M. Carme Torres Sarlé, Marta Vilar Recasens, Marc Arola Codina, María Martín Peciña, Nuria Vita Barrull, Jaume March Llanes, Laia Mesas Antonio, Pilar Gema Rodríguez Ortega

Paraules clau del producte