Temps educatius des d'una perspectiva internacional

C12 - Número: 503 (setembre 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Jocs de taula moderns com a intervenció educativa

En els últims anys s’han incrementat les propostes lúdiques que es poden aplicar a l’educació. Els jocs de taula es consideren part de la nostra història. El nostre grup de recerca, Neuropsicologia, Gens i Ambient, s’ha focalitzat a investigar els beneficis de practicar jocs de taula moderns com a aprenentatge basat en el joc. Al present article hi exposem alguns dels resultats de la nostra recerca, emmarcats en allò que s’ha trobat en investigacions internacionals.

Personalització del contingut

Autors

Pedro Antonio Abrantes, Raúl Arango Pérez, Laia Arnau Belmonte, Àngels Cadena Bordoll, Josep Callís Franco, Mònica Carrasco Serracanta, Jaume Centelles Pastor, Carlos Colom Miralles, Equip Cuidem-nos, Equip ERIFE, Margarita Guinó Arias, Cristina Llinares Francisco, Foix Ortiz Martí, Sarai Samper Sierra, Elena Sintes Pascual, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Teresa Franquesa Codinach, Silvia Homedes Nadal, Ricard López Muñoz, Jorge Moya Higueras, Joanna Rosell Jackson, Elia Tena Gallego, Albert Casals Ibáñez, Francisco José Castillo Hernández, Verónica Estrada Plana, Anna Salvans Casas, M. Carme Torres Sarlé, Marta Vilar Recasens, Marc Arola Codina, María Martín Peciña, Nuria Vita Barrull, Jaume March Llanes, Laia Mesas Antonio, Pilar Gema Rodríguez Ortega

Paraules clau del producte