DARRER NÚMERO
La educación para la ciudadanía democrática desde la didáctica de las ciencias sociales
Íber. Didàctica de les Ciències Socials, Geografia i Història és un espai de divulgació educativa per al professorat i els especialistes de Ciències Socials, Geografia i Història. A les seves pàgines hi trobem articles reflexius, bones pràctiques i recursos que permeten estar al dia i resoldre els problemes pràctics i teòrics a l’aula.
Què pretén? L’objectiu d’Íber és contribuir al desenvolupament professional del professorat facilitant continguts teòrics i pràctics relacionats amb les ciències socials, la geografia i la història. A les seves pàgines es poden trobar continguts específics sobre Ciències Socials des d’una mirada interdisciplinària i globalitzadora; propostes basades en metodologies innovadores i recursos que fomenten el desenvolupament del pensament crític i la competència social i ciutadana.
El professorat pot compartir les seves idees, iniciatives i experiències obrint vies cap a una perspectiva crítica, social i ciutadana de les ciències socials.
A qui va dirigida? Íber s’adreça a professorat de Ciències Socials, Història i Geografia d’educació secundària i batxillerat; professorat i alumnat del Màster de Secundària, el grau de Magisteri i el grau de Pedagogia; a centres de formació del professorat ia bancs de recursos didàctics ia totes aquelles persones que cerquin una mirada crítica sobre com s’expliquen els fenòmens socials, històrics i geogràfics a les aules.
Fitxa tècnica