Patis amb una mirada feminista

Revista Guix - Número: 468 (juliol 20)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Projectes que transformen l’entorn i la comunitat

L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sinó també a la comunitat i a l’entorn al qual va dirigit. L’article aborda la necessitat d’avaluar l’impacte social d’aquest tipus de projectes, destacant-ne algunes de les dimensions principals i encoratjant a incorporar-les-hi des del moment en què se’n faci el disseny i la planificació.

Personalització del contingut

Autors

Iker Ayo Ansoleaga, Jaume Centelles Pastor, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Joan Garcia Cabrera, Grup IREF, Yolanda Hernández Seuma, María Luz Iglesias López, Laura Lagunas Duran, Mireia Magrans Vila, Enric Ortega Torres, Foix Ortiz Martí, Birginia Pozo González, Enric Prats Gil, Francisco Javier Quesada Vargas, María Del Mar Romera Morón, Laia Subirana Argelich, Joan Turu Sánchez, Montserrat Vicente Mercader, Montse Bou Roselló, Pilar Folgueiras Bertomeu, Teresa Franquesa Codinach, Dafne Saldaña Blasco, Mònica Carrasco Serracanta, Julia Goula Mejón, Laura Rubio Serrano, Marta Vilar Recasens, Helena Cardona Tamayo, Agnès Doncel Claret, Elisa Garrigosa Canivell

Categories

AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres, AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Avaluació de programes, Biblioteca/mediateca, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Coeducació, Coeducación, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Derechos humanos, Desarrollo curricular, Desarrollo personal, Desenvolupament curricular, Desenvolupament personal, Drets humans, Educació afectiva emocional, Educació en el temps de lleure / educació no formal, Educació medioambiental, Educación afectiva emocional, Educación en el tiempo libre / educación no formal, Educación medioambiental, Empatia, Equidad, Equitat, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Evaluación de programas, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Gènere i educació, Género y educación, Geometria, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs de llengua, Juegos de lengua, Literatura infantil/juvenil, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Motivació, Motivación, Participació, Participación, Patios, Patis, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Programas municipales, Programes municipals, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, Resolució de problemes tecnològics, Resolución de problemas tecnológicos, STEM - STEAM, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de la robòtica, Ús del 3D, Uso de la robótica, Uso del 3D

Paraules clau del producte