Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

REVISTA GUIX - 416/417 (JULIOL 15) - Democràcia a l'escola

Revista Guix - Número: 416 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Griselda Arrey Palomino, Claustre del professorat de l'escola El Castell, Jordi Collet Sabé, Betlem Cuesta Cremades, Laura Domingo Peñafiel, REVISTA EDUCACION Y FUTURO, Equip Cuidem-nos, Laura Farré Riera, Daniela Gonçalves, Jose Hernández Ortega, Eva Martínez Pardo, Rosa Miralles Pascual, Marta Pascual Rodríguez, Montserrat Pedreira Álvarez, Redac., Mireia Salvador Comas, Ignasi Soler Cabestany, Teresa Soler Llobet, Esther Fatsini Matheu, Mercedes Fernánz Calvo, Jordi Feu Gelis, Valentín Gavidia Catalán Apellido2, Montserrat Iñiguez Teruel, Joan Aliberas Maymí, Laura Lázaro Lasheras, Isabel Sastre García, Núria Simó Gil, Jordi Solbes Matarredona, Catalina Lecumberri Gómez, Jose Manuel Paulino Souto González, Carles Serra Salamé

Categories

Acció comunitària, Acció tutorial, Acción comunitaria, Acción tutorial, Actividades literarias, Activitats literaries, Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups., Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos., Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Biblioteca/mediateca, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència digital i tractament de la informació, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencias básicas, Competències bàsiques, Conte, Convivència, Cuento, Desarrollo emocional, Desarrollo personal, Desenvolupament emocional, Desenvolupament personal, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las competencias, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les competències, Didàctica del coneixement del medi, Didáctica del conocimiento del medio, Dificultades de aprendizaje, Dificultats d'aprenentatge, Ecologia, Educació afectiva emocional, Educació informal, Educació per a la sostenibilitat, Educación afectiva emocional, Educación informal, Educación para la sostenibilidad, Educadores externos, Educadors externs, Estrategias de la educación física, Estrategias de lectura, Estratègies de l'educació física, Estratègies de lectura, export, Família i educació, Familia y educación, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Gestió de l'aula, Gestió i organització social de l'aula, Gestión del aula, Gestión y organización social del aula, Habilidades sociales, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials, Habilitats socials del professorat, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Investigació del medi, Investigación del medio, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Matemáticas de la vida cotidiana, Matemàtiques de la vida quotidiana, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Nouvinguts/immigració, Organització i gestió de centres, Organització i participació de les famílies, Organización y gestión de centros, Organización y participación de las familias, Participació, Participación, PEC, Poesia, Política educativa, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Principios metodológicos, Principis metodològics, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Recién llegados/inmigración, Resolució de conflictes / mediació, Resolución de conflictos / mediación, Salud laboral, Salut laboral, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de l'aula virtual, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Uso del aula virtual