Personalització del contingut
Autors
José Luis Bimbela Pedrola, Xavi Campos Marqués, Jordi Canelles Torres, Anna Carpena Casajuana, Pablo Casanova Vega, Teresa Creus Sola, Eugènia de Pagès Bergés, Francesc Josep Deó Raventós, Fátima Durán Rodriguez, Josep Joaquim Franco Monill, Eduardo Generelo Lanaspa, M. Pau González Gómez de Olmedo, Júlia Hurtado López, Jordi Jubany Vila, José Antonio Julián Clemente, Carlos Lomas García, Nicolás López Lorda, Mª José Martín Francés, Francesc Notó Brullas, Dolors Oliver Agüera, Anna Pérez Sánchez, Rafel Pérez Sorlí, Alba Reñé Teulé, Montserrat Roig Torrents, Celia Romea Castro, Dolors Vilarrasa, Javier Zaragoza Casterad, Inés Aguareles Abós, Gené Gordó Aubarell, Anna Trabal Piqueras
Categories
Acción comunitaria, Actividades extraescolares, Activitats extraescolars, Alfabetització, Alfabetización, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Calidad educativa, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física, Didáctica de la expresión corporal y de la educación física, Didàctica de la història, Didáctica de la lengua, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua, Didàctica de la llengua i la literatura, Didàctica de la música, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació afectiva emocional, Educación afectiva emocional, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Función social de la enseñanza, Inteligencia emocional, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Nouvinguts/immigració, Pla integral de centre, Plan integral de centro, Qualitat educativa, Ràdio, Recién llegados/inmigración, Recursos multimedia, Roles del alumnado, Rols de l'alumnat, Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts, Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos, Televisió, Televisión, Acció comunitària, Funció social de l'ensenyament, Intel·ligència emocional
Paraules clau del producte
educación, educación en comunicación, enseñanza, radio, televisión