Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Propuesta de actividades de identificación, percepción y conciencia emocional

GRAÓ 0-6: Tu espacio de referencia en Educación Infantil

ISBN / EAN : 2938-7833

Resum

Les activitats que es presenten en aquest article es van dur a terme amb infants de cinc anys i formen part de la col·lecció Leemociónate: Cuentos y Relatos, del llibre Las emociones de Sara, que pretén educar els alumnes de tres a dotze anys en intel·ligència emocional. El relat d’aquest llibre s’utilitza com a instrument perquè desenvolupin la capacitat d’identificar, percebre, comprendre i gestionar les emocions a través dels seus personatges, cosa que al seu torn deriva a conèixer i prendre consciència de les emocions en si mateixos i després a conèixer les emocions de les persones del seu entorn més proper. S’avalua per observació directa i mitjançant les produccions emeses pels alumnes, en les quals s’observa que hi ha una millora de les competències de la intel·ligència emocional.

Personalització del contingut