Projectes, entorn i comunitat

C06 - Número: 74 (febrer 23)

ISBN / EAN : 1577-5623

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Quan els projectes traspassan els murs de l'escola

Aquest article planteja com els petits projectes es poden convertir en un vehicle per investigar tot allò que ens envolta i també en un punt de trobada i aprenentatge per al conjunt de la comunitat pedagògica. Una comunitat que inclou no solament l’entorn educatiu, sinó també unes altres persones de la localitat que formen part del món dels infants, als quals se’ls brinda l’oportunitat de relacionar-se compartir, aprendre i gaudir a partir dels projectes.

Personalització del contingut

Autors

Sonia Álvarez Pérez, Montserrat Antón i Rosera, Mònica Ballester Torras, Lluís Joaquim Bové Navarro, M. Àngels - Cairó Molins, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Inmaculada González González, Alfredo Hoyuelos Planillo, Verónica Martín Soler, Marta - Martínez Barco, Eva Martínez Pardo, Ángeles Medina de la Maza, Leire Pérez Azcona, Redac., Soraya Sanz Sanz, Alicia Vallejo Salinas

Categories

Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Calidad educativa, Competència matemàtica, Comunidad educativa, Comunidades de aprendizaje, Comunitat educativa, Comunitats d'aprenentatge, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Descoberta de l'entorn, Descubrimiento del entorno, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les matemátiques, Educació afectiva emocional, Educació per a la salut, Educación afectiva emocional, Educación para la salud, Espacio Europeo de Educación superior, Espai Europeu d'Educació superior, Estrategias de escritura, Estrategias de lectura, Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Influencia de los medios de comunicación, Influència dels mitjans de comunicació, Lectura, Malestar docente, Matriculació, Matriculación, Motivació, Motivación, Organització dels horaris escolars. Calendaris, Organització i participació de les famílies, Organización de los horarios escolares. Calendarios, Organización y participación de las familias, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Psicologia de l'educació, Psicología de la educación, Qualitat educativa, Reggio Emilia, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Relatos de vivencias personales, Relats de vivències personals, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Televisió, Televisión, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos