Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Pràctiques d'aula i de centre

C12 - Número: 421 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Miquel Àngel Alabart Saludes, Anna Maria Barrera Puig, Raquel Boj Sobrino, Jordi Canelles Torres, Jaume Carbonell Sebarroja, Jaume Centelles Pastor, Inmaculada Coscollà Girona, Equip Cuidem-nos, Jaume Fabró Montoliu, Olga Freixes Freixes, Matthew Lowden, Elvira Molina Fernández, Mª Pilar Molina Torres, Imma Palahí Pibernat, Redac., Eduard Trepat Deltell, Marina Tristán, Núria Vilaseca Arcas, Luis Castejón Fernández, Meritxell Joanpere Salvadó, Raquel Puigví Vila, Sempere, Susana Armas Zamora, Griselda Arrey Palomino, McGregor, Marc Nicolich Salvat, Sara Puigví Vilà, Miquel Vila Gallaguet, Lluís Albarracín Gordo

Categories

Actitudes, Actituds, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Asamblea, Assemblea, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Biblioteca/mediateca, Càlcul, Cálculo, Competència digital i tractament de la informació, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Conte, Contes i literatura infantil, Coordinació d'intercentres, Coordinación de intercentros, Creatividad, Creativitat, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Diversidad social/cultural, Diversitat social/cultural, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per al desenvolupament, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Educación para el desarrollo, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Emociones, Emocions, Equidad, Equitat, Escola rural/ZER, Escuela rural/ZER, Estratègies d'EA/Estratègies internes, export, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Funcionalidad, Funcionalitat, Geometria, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Lectura, Lengua y construcción del conocimiento, Literatura infantil/juvenil, Llengua i construcció del coneixement, Malestar docente, Metacognició, Metacognición, Motivació, Motivación, Nouvinguts/immigració, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Participació, Participación, Pintura, Política educativa, Principios metodológicos, Principis metodològics, Programas municipales, Programes municipals, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Recién llegados/inmigración, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Resolució de problemes matemàtics, Resolución de problemas matemáticos, Roles del profesorado, Rols del professorat, Síndrome de "burnout", Tècnica de la pintura, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Ús dels blogs, Ús dels videojocs, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los blogs, Uso de los videojuegos, Uso del cine