Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Orientació educativa

C12 - Número: 484 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

María Isabel Blanco Pumar, Dani Cañigueral Viñals, Sara Colorado Ramírez, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Ana María Forestello, Rosa Maria Forner Calpe, Glòria Iniesta Guirao, Vicente Domingo Mañes Bertolín, Ana Murcia Asensio, Jordi Parés Parral, Enric Prats Gil, Mari Carmen Rodríguez Molero, Héctor Ruiz Martín, Joan Turu Sánchez, Cristina Aguilera Gómez, Sònia Arcusa Ferrer, Asunción Blau Amorós, Teresa Franquesa Codinach, Noa Padín Pujoldevall, Elena Cogollos Torres, Soraya Jané Castellano, Susana Romero Vinuesa, Marta Vilar Recasens, María Dolores Pérez García

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups., Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos., AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres, AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Ambientes, Ambients, Asertividad del profesorado, Assertivitat del professorat, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Autoestima, Calidad educativa, Ciudades y pueblos educadores, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Contes i literatura infantil, Corresponsabilidad, Cuentos y literatura infantil, Derechos humanos, Desarrollo profesional, Desarrollo social, Desenvolupament professional, Desenvolupament social, Detecció de comportaments de risc, Detección de comportamientos de riesgo, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Drets humans, Educació afectiva emocional, Educació ètica, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al desenvolupament, Educación afectiva emocional, Educación ética, Educación medioambiental, Educación para el desarrollo, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la sostenibilidad, Educadores externos, Educadors externs, Emociones, Emocions, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Evidencias, Figuras relevantes, Filosofía de la educación, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Funcionalidad, Funcionalitat, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Joc creatiu, Jocs/Gamificació, Juego creativo, Juegos/Gamificación, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Orientació acadèmica i professional, Orientació en dificultats d'aprenentatge, Orientació i tutoria. General, Orientación académica y profesional, Orientación en dificultades de aprendizaje, Orientación y tutoría. General, Participació, Participación, Proposta de millora, Propuesta de mejora, Qualitat educativa, Resolució de problemes tecnològics, Resolución de problemas tecnológicos, Roles del alumnado, Rols de l'alumnat, Serveis i equips de suport, Servicios y equipos de apoyo, STEM - STEAM, Técnicas Montessori, Tècniques Montessori, Trabajo en equipo del profesorado, Transversalidad, Transversalitat, Treball en equip del professorat, Ús de la robòtica, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de la robótica, Uso de las TIC (tecnologías), Ciutats i pobles educadors, Corresponsabilitat, export, Figures rellevants, Filosofia de l'educació

Paraules clau del producte