Novetats i reptes del nou currículum

Revista Articles - Número: 97 (abril 23)

ISBN / EAN : 1133-9845

4,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Assetjament escolar i literatura juvenil

L’assetjament escolar s’estén als centres educatius i constitueix un problema majúscul per a tots els agents educatius. En aquest article es reflexiona sobre la qüestió i com fer-ne front tot treballant la lectura, però no des d’un pla individual, sinó a través d’activitats d’aprenentatge cooperatiu. D’aquesta manera, s’intenta extreure solucions grupals a un problema que necessita també de la col·laboració inestimable de tot l’alumnat.

Personalització del contingut

Autors

Aureli Caamaño Ros, Mariona Casas Deseures, Rosalía Delgado Girón, Cristina Fernández Recasens, Guadalupe Jover Gómez-Ferrer, Ariadna López Margall, Alicia López Palomera, Lluís Payrató Giménez, Pilar Pérez Esteve, Miquel Perles Alabau, Maria Àngels Sancho Amorós, Victoria Abad Beltrán, Ángela Cintado Cortés, Carmen Durán Rivas, Rafel Lemus Arce, Anna M. Margallo González, Khadija Naeem, Anna Rubio, Marcial Terrádez Gurrea, Laia Laborda Clops, Miguel López Verdejo, Saba Mohamed Bibi, Felipe Servando Munita Jordán, Aina Reig Gascón, Carmen Rodríguez Gonzalo, Elisa Tormo Guevara, Júlia Llompart Esbert, Mireia Manresa Potrony, Laura Santacruz Parrilla

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Acoso moral (Bullying), Actividades literarias, Activitats literaries, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Assetjament moral (Bullying), Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Desarrollo curricular, Desenvolupament curricular, Didàctica de la geografia, Didáctica de la lengua, Didáctica de la lengua catalana, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la literatura, Didàctica de la llengua, Didàctica de la llengua catalana, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las competencias, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les competències, Educació informal, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació social/Acció comunitària, Educación informal, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación social/Acción comunitaria, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evidencias, Expresión corporal, Expresión y compresión oral, Expressió corporal, Expressió i comprenssió oral, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Gènere i educació, Género y educación, Gramàtica, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Investigació educativa, Investigación educativa, Lectura, Legislació educativa, Legislación educativa, Lengua y construcción del conocimiento, Lengua, escuela y sociedad, Literatura infantil/juvenil, Llengua i construcció del coneixement, Llengua, escola i societat, Plirilingüiisme/bilingüisme, Plurilingüismo/bilingüismo, Poesia, Programació d'aula, Programació per competències i capacitats, Programación de aula, Programación por competencias y capacidades, Roles del profesorado, Rols del professorat, Textos argumentativos, Ús d'Internet, Ús de la televisió, Uso de Internet, Uso de la televisión

Col·leccions

Revista Articles

Paraules clau del producte