Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís

C12 - Número: 470 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)

No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l’accés i la qualitat de l’educació de cada persona. En aquest article coneixerem la detectiu DUA, que ens acompanyarà al llarg de tot el curs escolar i que anirà destacant les pautes DUA que apareixen en diverses pràctiques educatives relatades en primera persona per docents de tota la geografia espanyola.

Personalització del contingut

Autors

Miquel Àngel Alegre Canosa, Vanesa Amat i Castells, Miguel Ángel Azorín López, Lluís Baella Ambròs, Sílvia Blanch Gelabert, Jaume Centelles Pastor, Anna Maria Comas Arbós, Sara Delgado Porto, Joan Domènech Francesch, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Jordi Garcia Farrero, José Blas García Pérez, M. Pilar Grau Vendrell, Laura, Eva Martínez Pardo, Noa Padin, Birginia Pozo González, Enric Prats Gil, Carlos Skliar, Francesco Tonucci, Joan Turu Sánchez, Teresa Franquesa Codinach, Nuria Peláez Álvarez, Julio Rogero Anaya, Margarita Fernández Mier, Jesús Rogero García, Marta Vilar Recasens

Categories

Acogida y adaptación, Acolliment i adaptació, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge de l'escriptura, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad, Atención a las familias, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Ciudad de los niños, Ciudades y pueblos educadores, Ciutats dels infants, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunidad educativa, Comunidades de aprendizaje, Comunitats d'aprenentatge, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Corresponsabilidad, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Didàctica de l'arqueologia, Didáctica de la arqueología, Didáctica de la lengua, Didàctica de la llengua, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Equidad, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Figuras relevantes, Finalidades de la educación, Flipped Classroom, Función social de la enseñanza, Gestió de l'aula, Gestió del canvi, Gestión del aula, Gestión del cambio, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Infancia y calidad de vida, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Planes educativos de entorno, Planificació estratègica i operativa, Planificación estratégica y operativa, Plans educatius d'entorn (PEE), Política educativa, Projectes de recerca, Proyectos de investigación, Qualitat educativa, Roles del profesorado, Rols del professorat, STEM - STEAM, Talleres, Tallers, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de dispositius mòbils, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de dispositivos móviles, Uso de las TIC (tecnologías), Ciutats i pobles educadors, Comunitat educativa, Corresponsabilitat, Equitat, export, Figures rellevants, Finalitats de l'educació, Funció social de l'ensenyament, Infància i qualitat de vida

Paraules clau del producte