Museu i escola

C12 - Número: 445 (juny 18)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Ana Andrés Cristóbal, Asociación Convives, Francisco Barea Duran, Sílvia Blanch Gelabert, Maria del Carmen Díaz García, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Equip Cuidem-nos, Anna Galdon Pruna, Grup IREF, Antonio Alberto Márquez Ordóñez, José Miguel Martín Fernández, Urbano Martínez Martínez, Gisela Ruiz Chacón, MIQUEL SABATÉ NAVARRO, Dino Salinas, Núria Serra Medina, Marisa Suárez Barral, Ana Vega Fernández, Assumpció Vila Badia, Èrica Arias Úbeda, Esther Fuertes Fuertes, Núria Garolera i Casadevall, Leandro Oliva Penha, Cristian Almazor Sirvent, Sandra S.C. Amaral, ALBERT INGLÈS PLAXATS, Elena Jiménez Martín, Irene Cruz Martínez, Vivian da Silva, Patricia Salmerón Martos

Categories

Acción comunitaria, Actividades literarias, Activitats literaries, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge de l'escriptura, Aprenentatge i servei, Atenció a la diversitat i NEE, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad y NEE, Atención a las familias, Avaluació de l'acció docent, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Avaluació formativa o reguladora, Biblioteca/mediateca, Bibliotecas públicas, Biblioteques públiques, Cine, Cinema, Color, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Convivència, Creatividad, Creativitat, Derechos humanos, Didàctica de l'història de l'art, Didáctica de la historia del arte, Diversidad sociocultural y personal, Diversitat sociocultural i personal, Drets humans, Educació afectiva emocional, Educació en família, Educació moral, Educació per a la convivència, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva emocional, Educación en familia, Educación familiar, Educación moral, Educación para la convivencia, Educación social/Acción comunitaria, Educadores externos, Educadors externs, Equidad, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Evaluación de la acción docente, Evaluación de los procesos de aprendizaje, Evaluación formativa o reguladora, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Infancia y calidad de vida, Literatura infantil/juvenil, LOMCE (2014), Materiales didácticos de los museos, Materials didàctic dels museus, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Organización y participación de las familias, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Planificació d'activitats als museus, Planificación de actividades en los museos, Poesia, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Salud laboral, Salut laboral, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús de la robòtica, Ús dels telèfons móbils, Uso de la robótica, Uso de los teléfonos móviles, Acció comunitària, Educació familiar, Equitat, export, Infància i qualitat de vida, Organització i participació de les famílies, Pedagogia dialògica