Matemàtiques per a la vida

C12 - Número: 388 (octubre 12)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

M. Pilar Adrià Casans, Àngel Alsina i Pastells, Maria Alba Ambròs Pallarès, Zoia Bozu, Luis Branda, Laura Campos Juárez, Gregorio Casamayor Pérez, Jaume Centelles Pastor, Pep Duran Oller, Joaquim Fernández Amigo, Adela Fernández Campos, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Mireia Garcia Peruga, Jordi García Sempere, Irene González Mendizábal, Núria Guitart Francàs, Carme Hoyas Fernández, Francesc Imbernon Muñoz, Mercedes Irla, Beatriz Jarauta Borrasca, Josep M. Marco Ibáñez, Cecília Martínez Coll, Eva Martínez Pardo, Paula Mateu Miralles, McGregor, Toni Monclús Arnau, David Navalón Bernabeu, Marta Orts Alís, M. Rosario Pallarés Porcar, M. Ángeles Pérez Fernández, M. del Mar Pérez Gómez, Edicions Periféric, Laia Pi Morera, Ingrid Plaza Malagarriga, Sonia Puey Blanch, Redac., Dolors Rubirola Sitjas, José Luis San Fabián Maroto, Chema Sánchez Alcón, Sempere, Josep Serentill Rubio, Magda Sibina Bernat, David Vilalta Murillo

Categories

Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups., Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos., Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Aula hospitalària, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Capacidades perceptivo-motrices, Capacitats perceptivo-motrius, Competència matemàtica, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Convivència, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les matemátiques, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Figuras relevantes, Formació i desenvolupament del professorat, Formación y desarrollo del profesorado, Funcionalidad, Funcionalitat, Geometria, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Historia de las matemáticas, Història de les matemàtiques, Història i representacions artístiques, Historia y representaciones artísticas, Indicadores de calidad del centro, Indicadors de qualitat del centre, Internet, Joc i experimentació, Jocs d'estratègia, Jocs/Gamificació, Juego y experimentación, Juegos de estrategia, Juegos/Gamificación, Lectura, Literatura infantil/juvenil, Matemáticas de la vida cotidiana, Matemàtiques de la vida quotidiana, Medidas, Mesures, Pla de millora, Plan de mejora, Portafolios / Carpeta de aprendizaje, Portafolis / Carpeta d'aprenentatge, Programas municipales, Projectes de treball, Projectes educatius municipals, Projectes estratègics, Proyectos de trabajo, Proyectos educativos municipales, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Relatos de vivencias personales, Resiliència, Resolució de problemes matemàtics, Resolución de problemas matemáticos, Salud laboral, Salut laboral, Sordera, Sordesa, Talleres, Tallers, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., export, Figures rellevants, Programes municipals, Relats de vivències personals