Personalització del contingut
Autors
AAVV, Àngel Alsina i Pastells, Anna Casellas Fabrellas, Claudia Coronata Segure, CARLOS DE CASTRO HERNANDEZ, Concepción Durán Pérez, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Equip Cuidem-nos, Frato, Eva Harana Gómez, Eva Martínez Pardo, Meritxell Morera Toldrà, Laura Mur Cervelló, María Luisa Novo Martín, Montserrat Pedreira Álvarez, Pilar Quera Colomina, Redac., Rosa Sellarès Viola, Montserrat Torra Bitlloch, Núria Ventura Pujolar, Maria Dalmau Duran
Categories
Actividades literarias, Activitats literaries, Ambientes, Ambients, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge de l'escriptura, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Conte, Contes i literatura infantil, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo emocional, Desarrollo profesional, Descoberta de l'entorn, Descubrimiento del entorno, Desenvolupament emocional, Desenvolupament professional, Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les matemátiques, Didáctica de los componentes de la matemática, Didàctica dels components de la matemàtica, Educació en família, Educació medioambiental, Educación en familia, Educación medioambiental, Elaborar explicaciones e iniciarse en habilidades matemáticas, Elaborar explicacions i iniciar-se en habilitats matemàtiques, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Equidad, Equitat, Escriptura, Escritura, Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Família i educació, Familia y educación, Geometria, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Joc i experimentació, Joc simbòlic, Jocs matemàtics, Juego simbólico, Juego y experimentación, Juegos matemáticos, Malestar docente, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Organització de l'espai, Organització i participació de les famílies, Organización del espacio, Organización y participación de las familias, Pedagogia sistèmica, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Racons, Recursos multimedia, Relatos de vivencias personales, Relats de vivències personals, Resolució de conflictes / mediació, Resolución de conflictos / mediación, Rincones, Salidas / Excursiones, Salud del niño y la familia, Salud laboral, Salut de l'infant i la família, Salut laboral, Sortides / Excursions, Talleres, Tallers, Tipologia escolar, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)
Paraules clau del producte
educación infantil, formación del profesorado, investigación en educación matemática, itinerarios didácticos, procesos matemáticos