Lideratges que transformen l'escola

C12 - Número: 463 (febrer 20)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Un col·le rural: llaurar el present per somiar el futur

Les escoles rurals constitueixen una part de l’ànima dels pobles. Són l’esperança de l’aprenentatge, de la convivència, del foment dels costums i les tradicions, de la trobada amb el món modern, amb l’avantguardista, amb el futur, en definitiva, amb la supervivència. En el present article hi descrivim el paper que desenvolupa el nostre centre en un context rural, en una educació inserida en la vida, però també per a la vida.

Personalització del contingut

Autors

Arnau Amat Vinyoles, Josebe Azpiri Akarregi, Antonio Bolívar Botia, Tomàs Camacho Molina, Jaume Centelles Pastor, Lídia Codony, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Teresa Franquesa Codinach, José Blas García Pérez, Grup IREF, Juan Miguel Hidalgo García, Isabel Jiménez Bargalló, Rosa María Llorente García, Xavier López Ortín, Antonia María Mondélar López, Laura Muelas Sanz, Noa Padín Pujoldevall, Artur Parcerisa Aran, Marta Serrano Gil, Joan Turu Sánchez, Juan Manuel Villar Duro, Digna Couso Lagarón, Antonia Cubero Capilla, Andrea Pérez Raimundo, Manuel Sánchez García, Isidora Agredano Guerra, Mar González Pérez, Carme Grimalt Álvaro, Ana Carmen Muñoz Hueso, Diana Marín Suelves, Antonio Montero Monterroso

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Autisme, Autismo, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Conte, Creatividad, Creativitat, Cuento, Derechos humanos, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Drets humans, Educació medioambiental, Educación medioambiental, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Gènere i educació, Género y educación, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades comunicativas, Habilitats comunicatives, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Investigació del medi, Investigación del medio, Jocs de llengua, Juegos de lengua, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Organització de l'espai, Organización del espacio, Participació, Participación, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Qualitat educativa, Resolució de problemes tecnològics, Resolución de problemas tecnológicos, Ús de les TIC (tecnologies), USEE, Uso de las TIC (tecnologías)