Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Lideratges que transformen l'escola

C12 - Número: 463 (febrer 20)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Arnau Amat Vinyoles, Josebe Azpiri Akarregi, Antonio Bolívar Botia, Tomàs Camacho Molina, Jaume Centelles Pastor, Lídia Codony, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Teresa Franquesa Codinach, José Blas García Pérez, Grup IREF, Juan Miguel Hidalgo García, Isabel Jiménez Bargalló, Rosa María Llorente García, Xavier López Ortín, Antonia María Mondélar López, Laura Muelas Sanz, Noa Padín Pujoldevall, Artur Parcerisa Aran, Marta Serrano Gil, Joan Turu Sánchez, Juan Manuel Villar Duro, Digna Couso Lagarón, Antonia Cubero Capilla, Andrea Pérez Raimundo, Manuel Sánchez García, Isidora Agredano Guerra, Mar González Pérez, Carme Grimalt Álvaro, Ana Carmen Muñoz Hueso, Diana Marín Suelves, Antonio Montero Monterroso

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Autisme, Autismo, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Conte, Creatividad, Creativitat, Cuento, Derechos humanos, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Drets humans, Educació medioambiental, Educación medioambiental, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Gènere i educació, Género y educación, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades comunicativas, Habilitats comunicatives, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Investigació del medi, Investigación del medio, Jocs de llengua, Juegos de lengua, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Organització de l'espai, Organización del espacio, Participació, Participación, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Qualitat educativa, Resolució de problemes tecnològics, Resolución de problemas tecnológicos, Ús de les TIC (tecnologies), USEE, Uso de las TIC (tecnologías)