Personalització del contingut
Autors
Jordi Canelles Torres, Joan Manuel Chouciño Bazan, M. Jesús de la Calle Velasco, M. Carmen Díez Navarro, Equip Cuidem-nos, Raquel Fernández Cardona, Bernardo Fuentes Navarrete, Anna Galdon Pruna, Grup IREF, Pilar Jarque i Martínez, Carlos Lomas García, María Emilia López, Josep M. Mora Verdeny, Guillem Riba Gauxachs, Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Jana Suau Langa, Mariona Trabal Mitjans, María Díaz, María José Planes Ferrer, Katia Duek, Rocío Galindo Chacón, Natalia Martínez Melado, Alfredo Hoyuelos Planillo, Cecilia Beatriz Kronhaus, Mayra Paola Carrot, Jaime Izal Elorz, Marisol Alonso Domínguez, Mónica Sánchez Ibáñez
Etapes
Batxillerat, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General
Categories
Alfabetització científica, Alfabetización científica, Anàlisi crítica de la imatge, Análisis crítico de la imagen, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Audició, Audición, Autoestima, Biblioteca/mediateca, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Conte, Contes i literatura infantil, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Cualidades del sonido, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo emocional, Desarrollo personal, Desenvolupament emocional, Desenvolupament personal, Dibuix, Dibujo, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació afectiva emocional, Educació lenta, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educación afectiva emocional, Educación lenta, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Emociones, Emocions, Empatia, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Estrategias de educación musical, Estratègies d'educació musical, Expresión musical, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Expressió musical, Família i educació, Familia y educación, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Fotografia, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Joc i experimentació, Jocs musicals, Juego y experimentación, Juegos musicales, LEC (2009), Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Música i cultura, Música y cultura, Observació, Observación, Organització de l'espai, Organització de l'espai/temps, Organització i participació de les famílies, Organización del espacio, Organización del espacio/tiempo, Organización y participación de las familias, Pautas de observación, Pautes d'observació, Poesia, Principios metodológicos, Principis metodològics, Producció audiovisual, Producción audiovisual, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Psicologia de la música, Qualitats del so, Roles del profesorado, Rols del professorat, Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge, Seguridad afectiva, emocional y propia imagen, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de dispositius mòbils, Uso de dispositivos móviles
Paraules clau del producte
baño sonoro, canción de cuna, envoltura sonora, matriz acústica, mentira didáctica, objetos sonoros, paisajes sonoros, poesía