La recerca científica a l'aula

C12 - Número: 471 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Equips d’orientació educativa i inclusió o la prevenció com a escenari

L’orientació educativa o és inclusiva o no és orientació, i per això cal que un dels pilars de la nostra intervenció sigui la prevenció. A continuació presentem algunes propostes que, des d’aquest plantejament, treballem en el nostre equip.

Personalització del contingut

Autors

Roser Batlle Suñer, M. Amparo Calatayud Salom, Jaume Centelles Pastor, Fàtima Dalmau Pòrtuelas, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Escola Camins de Banyoles, Rosa Maria Forner Calpe, Anna Pilar Hortal Moreno, Ana Murcia Asensio, Sara Ovejero Delgado, Neus Pararols Marcé, Àngel Pascual Martín, Birginia Pozo González, Lurdes Tarradas i Torras, Mariona Trabal Mitjans, Joan Turu Sánchez, Elias Gabriel Vera Gormaz, Isabel Vilagran Colprim, Alicia Vilarnau Vila, Marta Ambite Taracido, Sònia Bartolomé Català, Francisco José Castillo Hernández, Digna Couso Lagarón, Teresa Franquesa Codinach, Carolayn Andrea Marin Suazo, Marta Romero Ariza, Èlia Tena i Gallego, Neus González Monfort, M. Rut Jiménez Liso, Marian Laborda Soriano, Antonio Quesada Armenteros, Marta Vilar Recasens, Domi Viñas Rodríguez, Ana María Abril Gallego, María José Gil Quílez, José Luís Lalueza Sazatornil, María Martínez Chico, Rafael López-Gay Lucio-Villegas, M. Begoña Martínez Peña

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Atenció a la diversitat, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad, Atención a las familias, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Botànica, Cinemàtica, Coeducació, Coeducación, Competència digital i tractament de la informació, Competencias básicas, Competencias profesionales del profesorado, Competències bàsiques, Competències professionals del professorat, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Cos humà. Anatomia, Cuerpo humano. Anatomía, Derechos humanos, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Drets humans, EAP, Ecologia, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Empatia, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje, export, Expresión corporal, Expressió corporal, Familia i diversitat, Familia y diversidad, Figuras relevantes, Figures rellevants, Gènere i educació, Género y educación, Habilidades sociales, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials, Habilitats socials del professorat, Història social, Literatura infantil/juvenil, Principios metodológicos, Principis metodològics, Projectes de recerca, Proyectos de investigación, Roles del profesorado, Rols del professorat, STEM - STEAM, Textos descriptius, Textos descriptivos, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús de dispositius mòbils, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de dispositivos móviles, Uso de las TIC (tecnologías)