La pedagogia de la cura

C12 - Número: 462 (desembre 19)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Fem-nos sentir perquè la veu dels infants sigui escoltada a l’escola

Els nens i les nenes han de disposar d’un espai, d’un lloc on puguin expressar lliurement la seva opinió, i encara més si es tracta de qüestions que els concerneixen directament.

Personalització del contingut

Autors

Iñigo Beristain Izaga, Nuria Carbonell Fernández, Jaume Centelles Pastor, Equip Cuidem-nos, Cristina Fernández Gel, Mari Carmen Fernández Morante, Rosa Maria Forner Calpe, Itsaso Jaio Gómez de Segura, Júlia Griful Freixenet, Grup IREF, Pablo Llobera Serra, Alberto López Ramos, Antonio Alberto Márquez Ordóñez, Antonio José Morales Hernández, Mònica Ricart Llach, Giulianny Russo, Dino Salinas, Víctor Sampedro Blanco, Eva Bretones Peregrina, María González Reyes, Javier Ramos Sancha, Marta Pascual Rodríguez, Julián Sanz Mamolar, Jordi Solé Blanch, Esmeralda López Gurumeta

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Agrupació de l'alumnat al centre, Agrupación del alumnado en el centro, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Biblioteca/mediateca, Capacidades perceptivo-motrices, Capacitats perceptivo-motrius, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Cocina en la escuela, Competència digital i tractament de la informació, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Conte, Coordinació de cicle/intercicle, Coordinación de ciclo/interciclo, Cuento, Cuina a l'escola, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Ecologia, Educació afectiva emocional, Educació ètica, Educació moral, Educació per a la convivència, Educació per a la pau, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al consumidor, Educació social/Acció comunitària, Educació tecnològica, Educación afectiva emocional, Educación ética, Educación moral, Educación para el consumidor, Educación para la convivencia, Educación para la paz, Educación para la sostenibilidad, Educación social/Acción comunitaria, Educación tecnológica, Equipos de trabajo en intervención social, Equips de treball en intervenció social, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de escritura, Estrategias de la educación física, Estratègies d'escriptura, Estratègies de l'educació física, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades comunicativas, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats comunicatives, Habilitats socials del professorat, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Joc motriu, Juego motriz, Lectura, Lectura de la imagen, Lectura de la imatge, Libros de texto, Literatura infantil/juvenil, Llibres de text, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Organització de l'espai/temps, Organización del espacio/tiempo, Pla de convivència, Plan de convivencia, Planes de acogida, Plans d'acullida, Programas de promoción y prevención de la salud, Programes de promoció i prevenció de la salut, Teatre, Teatro, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús d'Internet, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de Internet, Uso de las TIC (tecnologías)