Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Hort escolar

C12 - Número: 401 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Lola Abelló Planas, AAVV, Josué Barcia Martínez, Tomàs Camacho Molina, Jaume Centelles Pastor, Carme Cirera Mauri, Maika de la Cruz Puiggròs, Equip docent escola Països, Montse Escutia Acedo, Nuria Farre Monjo, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Ferran Galimany Sánchez, Sandra García Noguer, Xavier Garriga Mora, César Grau Rodríguez, Francesca Majó Masferrer Apellido2, Eva Martínez Pardo, McGregor, Manuel Antonio Porteiro Rives, Redac., Gloria Rey Villanueva, Sempere, Elisenda Surroca Solé, Rosa María Tabernero Sala, Judith Torner Moro, Rosa M. Vela Abella, M. Lluïsa Vigas i Terrats, Oriol Vilapuig Morera

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Actitudes, Actituds, Actividades literarias, Activitats literaries, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Altas capacidades, Altes capacitats, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Armonía, Autonomía e iniciativa personal, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Competència matemàtica, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació i expressió, Comunicación y expresión, Comunidad educativa, Comunidades de aprendizaje, Comunitat educativa, Comunitats d'aprenentatge, Contes i literatura infantil, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Didàctica de la tecnologia, Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Didàctica de les matemátiques, Diversidad psíquica y cognitiva, Diversitat psíquica i cognitiva, Educació afectiva emocional, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al consumidor, Educació tecnològica, Educación afectiva emocional, Educación para el consumidor, Educación para la sostenibilidad, Educación tecnológica, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de la educación física, Estrategias de lectura, Estratègies de l'educació física, Estratègies de lectura, export, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Geometria, Harmonia, Hort escolar, Huerto escolar, Lenguaje musical, Llenguatge musical, Malestar docente, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Motivació, Motivación, Multidisciplinariedad, Multidisciplinarietat, Observar i explorar l'entorn immediat, Observar y explorar entorno inmediato, Organització dels horaris escolars. Calendaris, Organització i gestió de centres, Organització i participació de les famílies, Organización de los horarios escolares. Calendarios, Organización y gestión de centros, Organización y participación de las familias, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)