Experiències educatives des de la formació inicial

C12 - Número: 460 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Albert Correa Llamazares, Maribel De la Cerda Toledo, Equip Cuidem-nos, Miquel Escudero, Sònia Fernández Pena, Rosa Maria Forner Calpe, José Blas García Pérez, Antonio Gabriel Gisbert Santaballa, Manuela Gómez Pérez, Grup IREF, Jesús Manso Ayuso, Jordi Parés Parral, Marta Pous Sastre, Dino Salinas, Noelia Tomàs Martínez, Anna Aguilà Moleon, Ibis Marlene Álvarez Valdivia, Ana Angulo Fernández-Pacheco, Maria Pau Cornadó Teixidó, Meritxell Cortés Vicente, Pedro Juárez González, Yolanda Segura Ramos, María José Bataller Mira, María Becerra Sánchez, Montserrat Casanovas Català, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, Neus González Monfort, José Manuel Hierrezuelo Osorio, Mar Morón Velasco, Daniel Cebrián Robles, Marta Ferrer Ribelles, Laura García Muñoz, Bibiana Gastín Sánchez, Meritxell Morera Toldrà, Antonio Joaquín Franco Mariscal

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Actividades literarias, Activitats literaries, AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres, AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Anàlisi crítica de la imatge, Análisis crítico de la imagen, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Asamblea, Assemblea, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència digital i tractament de la informació, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunidades de aprendizaje, Comunitats d'aprenentatge, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Creatividad, Creativitat, Derechos humanos, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Didàctica de la història, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Drets humans, Educació afectiva emocional, Educació moral, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la salut, Educación afectiva emocional, Educación moral, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la salud, Escola inclusiva, Escriptura, Escritura, Escuela inclusiva, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje, export, Expresión escrita de las lenguas extranjeras, Expressió escrita de les llengües estrangeres, Família i educació, Familia y educación, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Habilidades comunicativas, Habilitats comunicatives, Història antiga, Historia antigua, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs de rol, Jocs/Gamificació, Juegos de rol, Juegos/Gamificación, Literatura infantil/juvenil, Motivació, Motivación, Neurociencias/neuroeducación, Neurociències/neuroeducació, Normativas legales, Normatives legals, Orientació en dificultats d'aprenentatge, Orientació professional a la universitat, Orientación en dificultades de aprendizaje, Orientación profesional en la universidad, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, Resolució de problemes tecnològics, Resolución de problemas tecnológicos, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús de la robòtica, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de la robótica, Uso de las TIC (tecnologías), Vincles relacionals/Aferrament, Vinculos relacionales/Apego