Personalització del contingut
Autors
Pep Alsina Masmitjà, Miriam Ballesteros Egea, Rodrigo Checa Jódar, Consejo de Dirección de EUFONÍA, Alfonso Jesús Elorriaga Llor, Miguel Ángel Gallardo Vigil, Marina García Garnica, Andrea Giráldez Hayes, Javier González Martín, Oswaldo Lorenzo Quiles, Inés María Monreal Guerrero, Massimo Pennesi Fruscio, José A Rodríguez-Quiles y García, Gregorio Vicente Nicolás, Armando Zamorano Ojuel
Etapes
Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General
Categories
Actividades extraescolares, Activitats extraescolars, Aprendizaje y desarrollo motores, Aprenentatge i desenvolupament motors, Audició, Audición, Avaluació de processos organitzatius, Calidad educativa, Cant, Canto, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias básicas, Competències bàsiques, Composició, Composición, Comunidad educativa, Creatividad y música, Creativitat i música, Dansa, Danza, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Didàctica de la música, Escoles de música (conservatoris), Escuelas de música (conservatorios), Estrategias de educación musical, Estratègies d'educació musical, Evaluación de procesos organizativos, Expresión musical, Expressió musical, Grupos de trabajo, Grups de treball, Història de la música, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Interpretació instrumental, Interpretació musical, Interpretación instrumental, Interpretación musical, Lenguaje musical, Llenguatge musical, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Metacognición, Motivació, Motivación, Música clásica, Música clàssica, Música i societat, Música y sociedad, Objectius didàctics, Objetivos didácticos, Política educativa, Qualitat educativa, Relatos de vivencias personales, Comunitat educativa, Metacognició, Relats de vivències personals
Col·leccions
Paraules clau del producte