Especial Temps de confinament

C12 - Número: 466 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Dret 0: amb veu i vot

El dret 0 no està inclòs en la Convenció sobre els Drets de l’Infant, però en canvi s’hi reconeix les criatures com a ciutadanes de ple dret i se’ls atorga pes en les decisions que prendran. Les fa visibles i capaces de defensar la Convenció.

Personalització del contingut

Autors

Azahara Zain Alburquerque Muro, María Carrasco Moreno, Jaume Centelles Pastor, Oti Corona Bonet, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, José Blas García Pérez, Grup IREF, Lucía López Maestre, Javier Mariño López, Maria Josep Martínez Garrote, Isabel Cristina Moreno Viana, Ana Murcia Asensio, Nuria Belén Ortiz Guerrero, Birginia Pozo González, Mireia Riera Seco, Mercè Roca Ballart, Francisco de Paula Rodríguez Miranda, Joan Turu Sánchez, Juan José Vergara Ramírez, Assumpció Vila Badia, Florinda María Alonso Peralo, Sònia Arcusa Ferrer, Ana Elorriaga Ruiz, M. Dolors Estrada Carbonell, Maria Encarnación Félix Cárdenas, Teresa Franquesa Codinach, Noa Padín Pujoldevall, Maria del Mar Piera Martorell, Marta Abad Reino, Victòria Bertrán Corredor, Ana Dionisio Gámez, Juan Expósito Bautista, Aida Fernández Hernández, Myriam J. Martín Cáceres, Marta Vilar Recasens, Elisabet Clapés Bot

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Biblioteca/mediateca, Bibliotecas públicas, Biblioteques públiques, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació escrita de les llengües estrangeres, Comunicació oral de les llengües estrangeres, Comunicación escrita de las lenguas estranjeras, Comunicación oral de las lenguas extranjeras, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Contaminació, Contaminación, Contes i literatura infantil, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Cuentos y literatura infantil, Deberes escolares, Desarrollo emocional, Desarrollo personal, Desenvolupament emocional, Desenvolupament personal, Deures escolars, Didáctica de la lengua, Didàctica de la llengua, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educació per al desenvolupament, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Educación para el desarrollo, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estrategias de lectura, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Gestió de l'aula, Gestió del canvi, Gestión del aula, Gestión del cambio, Guerra Civil española, Guerra Civil espanyola, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Investigació del medi, Investigación del medio, Jaciments arqueològics, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Literatura infantil/juvenil, Motivació, Motivación, Ortografia, Participació, Participación, Pla lector, Plan lector, Planes educativos de entorno, Plans educatius d'entorn (PEE), Programació d'aula, Programación de aula, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, STEM - STEAM, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de dispositius mòbils, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de dispositivos móviles, Uso de las TIC (tecnologías), Yacimientos arqueológicos